آموزش و تولید محتوای الکترونیکی دروس

دنیای پیرامون ما (فیزیک)

آموزش و تولید محتوای الکترونیکی دروس

دنیای پیرامون ما (فیزیک)

مکان‌های شگفت‌انگیزی که روی کره زمین واقع شده‌اند!

سیاره ما زمین متشکل از 7 قاره است که در مجموع 29.2 درصد سطح آن را به خود اختصاص داده‌اند و مابقی سطح آن را پهنه‌های آبی اشغال نموده‌اند. در کوهستان‌های مرتفع، رودخانه‌ها، یخچال‌ها، بیابان‌ها و جنگل‌های باشکوه بارانی مکان‌های دست نیافتنی وجود دارند که در انتظار کشف و سیاحت می‌باشند. زیبایی‌های این مکان‌های تاثیرگذار و باورنکردنی حقیقتا شگفت‌آور است. با ما همراه شوید تا تعدادی از این شگفتی‌ها را از نزدیک بررسی کنیم.

آبشار سلجالندزفوس (Seljalandsfoss)، ایسلند

alt

این آبشار یکی از بلندترین آبشارهای ایسلند به شمار می‌آید. این آبشار حیرت انگیز منظره‌ای بس نفس‌گیر و خاص را به دوستداران طبیعت ارائه می‌دهد. اگر پیاده‌روی موجود در انتهای صخره را دنبال کنید بی آن‌که خیس شوید می‌توانید در قسمت پشتی این آبشار قدم بزنید.

ادامه مطلب ...

عکس هایی از خطرناک ترین محیط هایی علمی

مکان های خطرناک علمی

زمانی که کلمه‌ی دانشمند به گوشمان می‌خورد، ناخودآگاه یاد اخبار ساعت 20 شبکه چهار می‌افتیم که افرادی را با روپوش‌های سفید بلندبالا در لابراتوارهای تحقیقاتی نشان می‌دهد که فارغ از هیاهوی این دنیای کج‌مدار در کنکاش برای یافتن پرسش‌های علمی خود هستند. اما هرگز نمی‌توانید تصور کنید که این دانشمندان بیچاره ممکن است دست به چه کارهایی بزنند. در این مقاله می‌کوشیم شما را با پنج مورد از خطرناک‌ترین محیط‌های علمی آشنا کنیم که در آن دانشمندان جان پاک خود را در کف دست گرفته و برای ساختن آینده‌ای بهتر برای فرزندانمان به دنبال درک بیشتری از جهان پیرامونی هستند. 

ادامه مطلب ...