آموزش و تولید محتوای الکترونیکی دروس

دنیای پیرامون ما (فیزیک)

آموزش و تولید محتوای الکترونیکی دروس

دنیای پیرامون ما (فیزیک)

با ۱۰ دریاچه‌ی دیدنی در اقصی نقاط جهان آشنا شوید

چه برفراز یک قله‌ی آتشفشانی قرار گرفته و چه خود را به زور در میان کوه‌های سر به فلک کشیده جای داده باشند، جذابیت دریاچه‌ها انکار ناپذیر است. در این مطلب و در سفری دیگر سری به تعدادی از دریاچه‌های معروف و دیدنی جهان خواهیم زد. در این سفر زومیت را همراهی کنید.

زیبایی و چشم انداز تماشایی دریاچه‌ها، انسان را وا می‌دارد برای تماشای آنها حتی به دورافتاده‌ترین نقاط این کره خاکی نیز سفر کند. همچنین این مظاهر طبیعت قادرند حتی معمولی‌ترین نقاط را نیز به گردشگاه‌هایی محبوب و دلپذیر تبدیل کنند. در ادامه ده دریاچه‌ی دیدنی را به تماشا خواهیم نشست

 

ادامه مطلب ...

من و دانش آموزانم

دانش آموزا ن دوم ریاضی 94



عکس دوم

عکس سوم

عکس چهارم

عکس پنجم

عکس ششم


دانش آموزان سوم ریاضی 94

عکس دوم

سوالات امتحانی خرداد ماه 94

فیزیک پیش ریاضی 94

فیزیک پیش تجربی 94

فیزیک سوم ریاضی 94

فیزیک سوم تجربی 94

فیزیک دوم 94

پاسخنامه فیزیک 2

ریزبارم فیزیک 2

فیزیک اول 94

پاسخنامه فیزیک 1

ریزبارم فیزیک 1

یک عالمه نکته‌ی جالب درباره‌ سیاره مریخ


  
 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مریخ سیاره‌ی چهارم منظومه‌ی شمسی است که اگر بخواهیم این جمله را فارسی‌تر بگوییم، می‌شود: بهرام چهارمین سیاره‌ی پایانه‌ی خورشیدی است. مریخ در مداری طولانی‌تر از زمین به دور خورشید می‌چرخد و شب و روزش اندکی از شب و روز زمین بلندتر است. هم اکنون دانشمندان در حال بررسی شرایط زیستی مریخ هستند تا بتوانند هر چه سریع‌تر مریخ را به خانه‌ی دوم انسان تبدیل کنند. ادامه ایمیل را مرور کنید تا یک عالمه نکته‌ی جالب درباره مریخ دستگیرتان شود.

 

ادامه مطلب ...

آلوده ترین چیزهایی که لمس می کنید


  
 

آیا می دانستید تمام میکروب های ریزه میزه دوست دارند دور و بر کلیدهای برق پلاستیکی بگردند که توسط میلیون ها انگشت آلوده طی سالها لمس شده اند و حدود ۲۱۷ باکتری در اینچ مربع در آنها انباشته شده است؟! همچنین مطالعه ای در دانشگاه آریزونا نشان داده که سبدهای خرید فروشگاه ها حاوی باکتری، آب دهان و مواد مدفوعی بیشتری از پله های برقی، تلفن های عمومی و حتی حمام های عمومی بوده اند. در اینفوگرافیک زیر، با آلوده ترین چیزهایی که هر روز لمس می کنید، بیشتر آشنا می شوید.
  
ادامه مطلب ...