آموزش و تولید محتوای الکترونیکی دروس

دنیای پیرامون ما (فیزیک)

آموزش و تولید محتوای الکترونیکی دروس

دنیای پیرامون ما (فیزیک)

مکانهایی که زمستانی فوق العاده زیبا دارند


  
 


اگر شما فصل زمستان را دوست دارید، دیدن منظره زمستانی این مناطق حتما برایتان جالب خواهد بود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
Col de la Thurn، 
سوئیس
 

ادامه مطلب ...

سال 2016 و بیست کشور برتر جهان از بعضی جهات

مرکز خبر و گزارش آمریکا با همکاری محققان دانشگاه پنسیلوانیای این کشور و موسسه BAV بیست کشور برتر جهان را برگزیده‌اند. ایران در میان ۶۰ کشور تحقیق‌شده پس از عربستان و پاکستان در رده ۵۸ قرار دارد.
 

رده نخست: آلمان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


کشور آلمان به رغم شرکت در دو جنگ جهانی و ویرانی کامل پس از پایان جنگ جهانی دوم به عنوان برترین کشور جهان انتخاب شده است. معیارهای انتخاب از جمله کیفیت زندگی، برابری جنسیتی، کارآفرینی، امنیت اجتماعی و آزادی‌های شخصی بوده‌اند. در کشور آلمان که در سال ۱۹۹۰ اتحاد دو بخش جداشده خود را جشن گرفت، سیستم سیاسی دموکراسی پارلمانی برقرار است. این کشور بزرگ‌ترین صادرکننده کالا در جهان است.
  
ادامه مطلب ...

لذت دیدن این تصاویر حیرت انگیز را از دست ندهید

مجموعه پیش رو شامل بهترین تصاویر از برترین عکاسان جهان است. تصاویری که تک تک آنها نفس را در سینه مان حبس میکند.


alt



alt 

ادامه مطلب ...

نوآوری‌های خودرو در نمایشگاه دیترویت 2016


 

  
 


امسال نیز طبق روال سالهای گذشته نمایشگاه اتومبیل آمریکای شمالی در "دیترویت" برگزار شده است و خودروسازان سراسر دنیا به این مکان قدم گذاشته اند تا جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

غولهای دنیای اتومبیل از جمله مرسدس بنز با شرکت در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت آمریکا که روز دوشنبه آغاز به کار کرد، آخرین مدلها و نوآوریهای خود را به نمایش گذاشته اند. مرسدس بنز با پرده برداری از مدل جدید کلاس "E" خود نوآوریها و تکنولوژی پیشرفته در ساخت آن ‌را به رخ رقبای خود کشیده است. دیگر برندها و خودروسازان شرکت کننده در این نمایشگاه شورلت، لکسوس، نیسان، هیوندای، هوندا، فولکس واگن، پورشه، فورد، ولوو، بیوک، کرایسلر، فیسکر و BMW می باشند.

غایبان بزرگ این نمایشگاه بین المللی، که تا ۲۴ ژانویه به کار خود ادامه خواهد داد شرکتهای خودروسازی چون فراری و یا خودروهای کادیلاکِ جنرال موتورز هستند. باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا نیز از نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت بازدید خواهد کرد. در زیر مروری خواهیم داشت بر نمونه های کوچکی از خودروهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه ...
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 

ادامه مطلب ...